viernes, 27 de marzo de 2020



                                                      QUARANTENA EN IMATGES





A continuació anirè a explicar una mica per sobre el meu dia a dia en aquests moments de quarantena. 

1. Part principal del dia.

Normalment m'aixeco sobre les 11:00 del matí, esmorzo si tinc gana i sino em dutxo per començar a fer videotrucades o per fer les tasques que han manat els profesors. Espero a que vinguin els meus pares de treballar i dinem.




2. Relaxing.

Sobre les 15:00 es l'hora de relax total. Em poso qualsevol serie en Amazone Prime i si tinc son em dormo . L'última serie que vaig veure va ser la de Sergio Ramos, em va agradar molt.



3. Still working.

Quan m'aixeco del llit, bereno tortetes d'avena i vaig a fer esport amb el meu cosí al mini gimnàs de casa. Una anèctoda d'aquests dies va ser que vam fer una videtrucada amb un company del meu cosí del primer equip del Santboià i era profesor de body combat i va preparar una sesió molt forta per a mí i a la tercera repetició del circuit em va donar una baixada de sucre i no em podia mantenir de peu i veia tot molt extrany i els meus tiets i pares van baixar les escales rapidíssim i al final tot va quedar en un susto i ja.



4. The final countdown

Hora de sopar, dutxar-se i anar-se a dormir 

Enfermedades del sueño y la importancia de dormir bien para la ...

1 comentario:

  1. Veig que el bodycombat és massa per tu. Compte a veure si ara haurem de córrer al hospital!

    ResponderEliminar

                                              ELS TRES ESCRIPTORS SÓN... Llengua castellana: Miguel de Cervantes Saavedra: Nac...